Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών

1. Επιστροφή Προϊόντων

Επιστροφές αγαθών βάση νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ 173 Α’/8-8-2013) μέρος β άρθρο (9).

Σε κάθε αγορά μέσω internet ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση-συσκευασία χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με email ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές εάν δεν πληρούνται τα παραπάνω.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο παραλάβατε το προϊόν και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Έδρα – Εκθετήριο BRODERSPORT
Πτολεμαΐδος 28Β
12136 Περιστέρι Αττικής

2. Αντικατάσταση Προϊόντων

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, θα πρέπει να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας (στη περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή).

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο παραλάβατε το προϊόν και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

3. Ελαττωματικά Προϊόντα

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

4. Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

5. Προϋποθέσεις Επιστροφής ή Αντικατάστασης Προϊόντων

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή - αντικατάσταση του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  • Να κοινοποιήσει το γεγονός αυτό εγγράφως ή με email ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
  • Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
     
Top